There was an error in this gadget

Monday, May 10

hari lahir.hari ibu.hari kenduri. + stress


Selamat hari lahir yang ke-** untuk bunda. Ma, baru je sambut birthday die 9 mei 2010. sehari selepas hari ibu, juga hari kenduri nak lelakinya..
moga selamat semuanya.



sekarang saya tengah stress.. tak tau la plak kenapa saya stress. saya tak tau..jangan ganggu!

Monday, May 3

sopan-santun


adab, sopan-santun, sebut apa saja.
orang kata itu adat Melayu. budaya orang timur. sejak bila kesantunan itu hilang?
kadang-kadang orang tak paham kesantunan dan kesusilaan tu penting. walau anda bukan berada di timur.

senang kata,
BERSOPAN-SANTUNLAH.

p/s: tak kisah pun kalau kau ada duit, tapi aku nak tengok kau punya sopan-santun kat mana.

Saturday, May 1

qatar airways > ALY-KUL

ini booking confirmation saya. saya nak balik. ada orang nak ikut? atau ada orang nak jemput?