There was an error in this gadget

Wednesday, March 31

kesunyian

masih baru di Hospital Moassah ini, saya rasa kurang selesa. jika nak kata saya cerewet atau apa pun katakanlah. east or west, home is the best. itu orang Inggeris kata. saya pun kata macam tu.

saya rindukan rumah,
tapi sekarang kan ada kuliah, mana boleh balik.

[keluh]

saya rindukan CC (Alexandria faculty of medicine, convention centre)
saya suka kuliah di sana berbanding sini.
tapi boleh ke saya nak kembali kuliah di Azarita?
kalau tak, kenapa tidak?
beri saya alasan yang memuaskan hati.

saya tak bersyukur?
mungkin ya, mungkin tak.

kenapa saya tak suka hospital moassah?
sebab saya rasa SUNYI.
ada orang sudi temankan?


8 comments:

khairi said...

baem, kite serupa...
aku pun rindu cc. X sabar nk pindah umah baru...

hanif hafiz said...

kawen la baem. akak cc tu dah lame tunggu ko. ko je xnmpk lagi.
heh.

fiDa yO said...

alallala...sunyi la puler yeeee

Faizah Azaman said...

ooo hooo...ayiem. lonely? jiwa kena besar, barulah xsunyi!

Nor Halimah said...

knp kat tmpt lain??

anwar azhari said...

owhh.. sunyi ker kt tmpt baru..

tp ko bnyak wat bising kot..

so basically mane2 tmpt pn asalkn ad ko akn jd happening..

yeayy~!

ibrahemazamanzain said...

yerlaaa...sunyi la fidaa...
jiwa 'kelaki' single x sebesar wanita single.
arahan vice dean, kampus pindah..(sigh)
tept, cmtu eh?at least ade org perasan aku!

niktaufik said...

sunyi sbb apa ye?