There was an error in this gadget

Thursday, March 26

mula semester baru

kalau mula semester ni, orang akan aktif berblog..
semua nak ada entri baru..kalau boleh setiap hari..
jadi bila orang tanya..saya jawab laa..saya sibuk (padahal tak pun)
jadi bagi orang yang baca blog saya ni (kalau ada), terima kasih kerana terus membaca..
jadi..sekarang kebanyakan permohonan ke universiti dan PILN da ditutup..

jadi saya hanya mampu mendoakan kejayaan adik-adik (menagada betul nak panggil adik, sebab diorang selalu panggil aku abang!) dalam apa yang mereka minat..
moga tuhan memberikan segala rahmat dan keredhaan yang membawa mereka kepada kejayaan..
cehh..macam pakar motivasi pulak..
tak adela...yang penting sesama orang Islam kena bantu-membantu..

cerita pasal bantu membantu nih..saya ambil kesempatan untuk mengucapkan terima kasih..
kepada siapa?
kepada orang yang membantu saya di saat saya kesesakan dan kesempitan serta hilang arah...
macam terlebih hiperbola pulak entri kali ni..
tapi betul-betul jasa kalian saya hargai..
mereka ini membuatkan saya rasa bertuah dan dihargai!
terima kasih...

saya dah tempah tiket nak balik ke Malaysia..
ada banyak kisah di sebalik ini..
nanti ada masa ada lah ceritanya..
huhuh..sedih pun ada...

sekarang tugas paling utama adalah belajar...
selepas rumah dah dijumpai..heheh...
letih laaa cari rumah...
hamdan lillah..jumpa juga..
terima kasih Muhammad Fikri Abu Hassan.nama glam dye kubang..hahah...
rekomen umah baek punye!

terima kasih juga pada k, k dan k sekali lagi...
memang korang sayang aku (macam perasan la ayat ni, tapi siapa tak sayang kawan kan?)..
jadi..pada mereka-mereka ini saya terhutang budi..memang dibawa mati..cewahh!!

jadi..(dah berapa kali jadi eh?)
mesej utama saya..saya nak ucapkan terima kasih kepada mereka yang pernah hadir dalam hidup saya...
go..go..go with wonderful life!

No comments: