Saturday, March 8

Berita gembira yang belum pernah saya kongsi...


Assalamualaikum...

Alhamdulillah. Salam teristimewa buat janab Baginda Nabi s.a.w, ahlinya serta sahabatnya. Saya mungkin pernah memberitahu umum bahawa saya ada menyertai satu pertandingan menulis cerpen yang dianjurkan Dewan Bahasa dan Pustaka. Alhamdulillah, apa yang saya kerjakan memang berbaloi. Terima kasih buat ibu bapa, teman serahim terutama Kakanda Faizatul Najihah yang menjadi teman sepermainan sejak kecil, guru-guru di ABS, SK Tg. Lalang, Al-Khairiah dan KISAS yang membimbing, pembimbing dan penggalak sastera, Abi Faisal Tehrani, Kak Nisah Haron, Puan Mahaya Yassin dan semua penggiat karya yang terlibat dalam dunia penulisan, sahabat seperjuangan yang menyokong dan kepada semua yang terlibat secara langsung atau tidak dalam usaha saya untuk mencapai kejayaan sebegini manis. Terima kasih buat semua.

No comments: