Monday, January 5

blog kosong


Dah berapa hari blog ini kosong. Bukan apa, sengaja biarkan emo menguasai. Kenapa saya emo?
Saja nak biarkan perasaan dilayan. terima kasih bagi mereka yang risau akan keadaan saya. Saya bahagia dengan hidup saya sekarang. Biarlah saya tak popular. Hidup bahagia lebih penting.

Saya tak pernah kacau hidup orang. Malas nak pikirkan pasal orang lain. Tak seronok pun! Ada pulak yang rasa saya ambil tahu segalanya pasal mereka. Maaf, saya tiada masa untuk itu.

*Doakan untuk peperiksaan akhir semester yang kian mendatang! Ma3a taufiq wannajah!

3 comments:

helang timur said...

wei..takut btol itik aku ni ade pape..

ko jgn la wat suspen gitu mo..
keta lutut keh...

ko tau x, ari ni ustaz i`rab name ak, die kata dah 2x gande da name aku ni bjaye..

klu x bjaye jugak xtau la
die kate~
huhuu...

ak bjaye pe,
bjaye jd muslimah,
yg insyaAllah istiqamah..

~doakan la, istimrar slalu..~

Faizah Azaman said...

ayiem,

seronoknya kalau angah dapat kongsi emosi ayiem saat ini! apa kata saat ini ayiem cuba mencelah dengan karya baru yang boleh sama menyelam ke dasar emosi dan pertautkan 'Ayat-ayat Cinta al-Wadud'. moga2 tulisan itu bisa menyentuh khalayak yang 'lupa'kan Tuhan dan larangan-Nya.

ummzaid said...

sabar ayeim..
concentrate dgn study..
jgn risau sgt dgn org lain..
tapi tetap kena be nice gak lah dgn mereka.betul tak?

take care ye..