Thursday, January 15

pasca mid-term










Semasa orientasi di Kaherah dulu.


Selepas exam mid-term, saya jadi pelik. Ada rasa macam malas-malas sikit. Huh... Aura malas ni memang perlu ditumpaskan. Jadi saya rasa memang perlukan satu pendorong. Ingatkan nak telefon ma dan abah. Malangnya, ada masalah yang membuatkan saya terpaksa tangguhkan niat itu. Jadi dalam tempoh itu saya agak emo kerana bagai hilang tempat bergantung. Memang dasar anak mak dan abah!

Tapi buat sementara ini saya ada jumpa perangsang semangat saya. Result midterm saya walaupun setakat lepas makan, tapi masih memberangsangkan. Saya perlu teruskan usaha untuk peperiksaan final! Doakan ya?



Gambar presentation Biochemistry untuk final assesment

3 comments:

Muhammad Anas bin Kamarudin said...

ye laa ckup2 makan... huhu...
hope we all prevail over our laziness.. amin

kepalakotak said...

wah pembentangan yang hebat!

helang timur said...

wat yang tbaik...!!
inni as`ad biwugud nta..filhayah..!!
filqalb~innallahama`ana..